این یک واقعیت شناخته شده است که شرکت در فعالیت‌های ورزشی هوازی شبیه به بدمینتون فواید چندگانه‌ای برای سلامتی دارد و همچنین طول عمر را افزایش می‌دهد، در حقیقت مشخص شده است که انجام بازی بدمینتون به طور منظم در میانسالی به طوری که ضربان قلب شما افزایش یابد و یا به طور ملایم به نفس نفس بیفتید خطر مرگ را تا حدود ۲۳ درصد در ۲۰ سال آینده کاهش می‌دهد و طول عمر را به میزان ۲ سال بهبود می‌بخشد. حداکثر فواید بهداشتی با انجام حداقل ۳۰ دقیقه بازی بدمینتون در روز، بعد از گرم کردن کافی به دست می‌آید.

از فایده‌های بازی بدمینتون به طور منظم کاهش کلسترول بد و افزایش کلسترول خوب است. در بدن ما کلسترول تام،‌ تری‌گلیسریدها، لیپوپروتئین‌های کم‌چگالی (LDL) و لیپوپروتئین‌های بسیار کم‌چگالی (VLDL) کلسترول‌های بد هستند و لیپوپروتئین‌های با چگالی بالا (HDL) تنها کلسترول خوب است، بدمینتون بازی کردن به طور منظم سطوح کلسترول خوب HDL را افزایش می‌دهد در حالی که سطوح کلسترول بد را کم می‌کند. از آن جایی که کلسترول‌های بد، قطر عروق خونی را کاهش می‌دهند احتمال حملات قلبی و سکته‌های مغزی را افزایش می‌دهند. کاهش در میزان کلسترول‌های بد به معنی بهره‌مند شدن از فواید چندگانه بهداشتی آن است.

آکادمی تخصصی بدمینتون

فایده‌ی خاص دیگر بدمینتون بازی کردن به طور منظم حفاظت در برابر بیماری‌های قلبی به خصوص حملات قلبی است. بدمینتون بازی کردن عضله قلب را تنظیم و قوی‌تر می‌کند و به علاوه فشارخون بالا را کاهش می‌دهد و عروق خونی را در مقابل مسدود شدن حفظ می‌کند. حتی افراد در مراحل اولیه شروع بیماری‌های قلبی می‌توانند با بدمینتون بازی کردن تحت نظارت و توصیه‌های پزشکی از فواید آن بهره‌مند شوند.

زمان بندی آکادمی بدمینتون پسران

برنامه سانس های آکادمی-پاییز و زمستان 99
دوشنبهچهارشنبهپنج شنبه
18 – 1618 – 1612 – 10
20 – 1820 – 1814 – 12
© 2019 Copyright © کلیه حقوق برای «باشگاه پدیده» محفوظ است. طراحی و توسعه: نوکارتو